torsdag, januari 05, 2012

Nyår

Här nere får jag förlita mig helt på min bror och hans bekantskapskrets när det gäller sociala tillställningar vid högtider. Och inget fel med det, de jag närvarat vid har bara varit trevliga upplevelser.
Nyår denna gång resulterade i trerätters, engelsmän, diskussioner om engelsk politik, på engelska, lite dans (ev lite naken passerade mig förbi obemärkt), lite sång, lite vin, kortleksspel jag inte helt hängde med på hela tiden men det jag väl förstod var väldigt roligt, raketer och självfallet oklarheter om när själva tolvslaget egentligen var. På det hela taget en mycket bra kväll.

Jag satsade hårt på fokuseringen av ögon-sminkning, jag och mina Gaga-fransar. Kanske inte så mycket henne egentligen, men när det kändes för mycket för mig var jag tvungen att ta till en beskrivning av en rätt...extrem person.

Tack fina tjejerna Jessica & Maria för deras finfina nyårspresent. Jag blev djupt rörd.

Inga kommentarer: