lördag, maj 22, 2010

Luuk vs. Gates

Fredag lika med måndag. Typ. Back in the gate. Visst tryck vid öppning, resten av dagen har gått åt att spana på kändisar, drunkna i kinder-ägg-chokladkaka-papper, lyssna på Karlavagnen-poddar och förhandsnacka inför varvet imorgon. Ja, naturligtvis har jag ju även jobbat. Men för att återgå till vad jag inledde med kom Kristian Luuk på besök och jag blev lite starstruckt - uppvuxen med Hassan och Sen kväll med Luuk kommer han för alltid vara förknippad med min ungdom. Detta pro-mello alltså. Sedan kom en trevlig Pugh Rogefeldt. Saknaden efter pappa blev påtaglig av någon anledning. Är inte ens hundra på att han gillar honom.

Så kom jag hem, msn'ade med bror vars skola idag haft besök av ingen mindre än Bill Gates. Pluggar man i Silicon Vally så gör man!

Det är skillnad på skit och skit.

Det var inte gott alls. Men gratis är ju alltid....gott, eller?

Inga kommentarer: