torsdag, maj 20, 2010

Happy happy happy

Åh - fääääääääärdig! Gött e det! Nu ska jag undvika skurmedel, moppar, disktrasor och dammsugare för en tid framåt. Istället njuta av ett riktigt rent hem, som luktar rent, lediga dagar (när de nu blir nästa gång), soligt väder och färska snittblommorn jag planerar köpa hem. Ett gott doftljus är ju inte heller fel. Tyvärr inget IKEA idag, inte för ekonomin utan för att jag var helt färdig först till kl. 20, varuhusets stängingstid.


Imorgon jobb igen. Nu börjar helgen. Värmen ska enligt vårt grannlands vädersida ligga kvar på toppen, men med moln. Jag hoppas på lite regn som rensar luften, för även om jag varit inne idag har jag badat i svett tack vare den kvava luften. Men för säkerhets skull får regnet gärna komma nu i natt eller tidigt imorgon bitti.

Nu ska mina naglar får välförtjänt vård och omsorg!

Inga kommentarer: