söndag, mars 14, 2010

Vinnarpåsen!

Ska alldeles strax sluta älta mina schlagerquiz-vinster, först måste jag visa gårdagens trofé. En påse full med små söta överraskningar. Jag blev så glad. Jag ville studsa upp och ner vilket jag säkerligen också gjorde. Stjärnan var den tuffaste konkurrenten, inte helt oväntat. Det var dåligt av mig att inte komma på fem av det gångna decenniets vinnare, klarade bara fyra. Måste plugga på bättre!


Vinnarpåsen innehöll en öl, en liten söt flaska Baileys (killar den firar vi med när
ni kommer hem från Thailand!), en yoga-video (passar ju utmärkt för vårens hälsosammare liv), idolbild på Max samt ett Spice Girls-armband, varje tjejs dröm!


Har väntat hela dagen på bildbevis från alla kameror som var framme igår och så läggs den värsta bilden någonsin upp på mig. Att visa sig från sin sämsta sidan kl 02.10 en söndagsmorgon med sminket både här och där - tja det känns inte helt okej. What happends on Facebook stays ju på Facebook. På gott och ont. Vissa saker måste man dock kunna bjuda på, för som L sa igår; "inte fan hade jag betalat för det"

Inga kommentarer: