söndag, mars 14, 2010

Mello-final 2010

Ojojojoj vilken kväll! Det var mycket glädje och kärlek att jag blir helt glad i själen när jag tänker tillbaka på gårkvällen! Maxad förferre med quiz (gissa den naturliga vinnaren!!), själva finalen och massa schlager och vin därefter. Dansade natten lång på Gretas och jag är idag innerligt tacksam att jag trots årstiden valde ballerinaskor. Mina fötter har sällan mått såhär bra dagen efter. Stort tack till finaste värden Maxi och en massa härlig kärlek till alla som var där!

Städad skara minutrarna innan finalen.
Sötaste värden halsade vinst-skumpa som aldrig förr.
Man skulle väl kunna säga att det är här någonstans förfesten börjar spåra...
Taxifärd med mina älskade Manboys.
Note to self: 1. jag måste sluta gapa på kort. 2. dags för ny pose kanske?
Fingrarna är egentligen såå 2008!

Såhär exalterad var Maxi och hans vän N över finalkvällen.
Kvällens färgstarkaste tjej, härliga L.
Finfrämmande från Stockholm.
Den där sängkammarblicken...
Ännu en ny urgullig bekantskap, ojojoj...
Det får bli massa spenat i veckan så att jag blir längre!
Kvällens sista kort, sällan bra kvalité, man ställer sig lätt frågan hur man tänkte här.

Nu ska jag ner till Maxi för att hämta vinnarpåsen från quizen, sen blir det en stilla pizza i min ensamhet, såhär dagen efter. Som jag jobbat på att hitta middagsdejt, men nejnej, alla har varit sjukt upptagna. Jaja. Imorgon börjar nyttiga(re) livet!

Inga kommentarer: