måndag, mars 15, 2010

Jag kan ev. slagit mig hårt i huvudet

Ett tag såg det ut som att jag skulle falla ner i den klassiska ledighetsdvalan men något gav mig en rejäl spark där bak. Helt plötsligt låg jag på golvet och koncentrerade mig på andningen och utövade någon form av ovan yoga. Fråga mig inte hur eller varför - det bara blev. För första gången i mitt liv. Jag tror att den eventuella sparken kan ha utdelats av Max i helgen i och med vinstpåsen jag tjatade om igår. Och för det tycker jag vi kan ge honom ett stort tack. Jag ska inte gå händelserna i förtid men nu har jag storslagna planer för framtiden. Någon form av detox-kur nu i tio dagar och förhoppningsvis kommer andra goda vanor med under tiden. Det stora hindret är maten, men hinder är till för att övervinnas och förhoppningsvis kan jag imponera på mig själv!

Inte jag idag - men imorgon kanske?

Inga kommentarer: