söndag, augusti 23, 2009

Ny favorit

Ni har väl i det här laget förstått att jag älskar min nya leksak, Sigge, som ligger mig varmt om hjärtat. De vid bytesövergången irriterande sakerna har nu blivit en vanesak och stör mig inte längre. Men! Jag kan ändå inte komma ifrån att ipod-versionen inte är lika bra i en iphone som i en "vanlig" ipod. Visst huvudfunktionerna, att lyssna på musik och podcast fungerar bra, men hur det är upplagt med spellistor och kopplingen med itunes är sådär.
Kanske kan musiklyssnande bli lite bättre då D idag visade mig Energy Radio-appen. Åh, thank god, vilken underbar grej. Jag är dock rädd för att det drar otroligt mycket batteri, men med allt detta utbud är det himmel. Sen ok, man kan inte riktigt förutse nästa låt, men jaja, även solen har sina fläckar!

Bilden visar bara några av kategorierna!

Inga kommentarer: