torsdag, april 03, 2008

Hälsning från Waldorf Towers!


Nu är vi framme och snart tjugotre timmar efter uppgång är vi fortfarande vakna. Dock börjar delar av resesällskapet sacka efter medans jag själv funderar på ett besök i fitness centret.



Waldorf Astoria är gigantiskt! Förrutom skyhögt ett helt kvarter. Det har till och med eget Starbucks! Är jag lycklig? Yes indeed som jänkarna säger over here! Rummet suvuränt, bättre än Napoleon-sviten i Rom. Här snackar vi en svit på över 200 kvadratmeter. Vi har två stora sovrum med varsitt badrum samt ett stort gemensamt vardagsrum med platt-tv modell stor samt kakelugn. Dock tror jag detta är standardmöbleringen här i väntan på mer kräsna och prominenta gäster. Ikväll ska A och jag iaf hoppa i vår stora king size bed och ha kuddkrig till tonerna av vad ipoden har att erbjuda. Öppna en bubbel-flaska om jag får bestämma!



Jag styrde stegen mot himlen och fick med mig damerna in! Lyckan var gjord. Hittade potentiella framtida köp, mamma var kvar längre än väntat och A gillade vad hon såg. Och luktade!

Till slut; ännu mer lycka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, du ser lycklig ut! Hoppas resan fortsätter så :).