torsdag, april 03, 2008

Jetlag

Som väntat vaknar jag först av alla och funderar på vad jag ska ta mig till. Har ju ändå sovit mina sju timmar och nu står klockan på 5.17 am. Suck.
Igår innan vi la oss gick vi omkring i sviten och insöp atmosfären och funderade på historiska händelser som kan ha skett här. Spännande värre. Jag blev så i gasen till slut att jag knappt kunde sova innan jag visste att hotellet kunde erbjuda guidade visningar. Dock får vi se hur det blir med det, allt jag vill ha är information om våra rum. Har det varit flera rum nu ihopslagna? Är A och min toalett från ursprunget? Har det bott några stora celebriteter här? Varför har alla rum olika takhöjder? Möbleras "vardagsrummet" annorlunda till andra gäster? Fungerar den öppna spisen? Vad var tanken bakom detta rum när det byggdes? Alla konstiga hål i golv, tak och vägg - vad är det?

Jaja, nu ska jag försöka sova en stund till annars byter jag om för en stund på löpbandet!
Mer bilder kommer under dagen efter våra strapatser!


Eller starbucks kanske....

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att resan gick bra och att ni verkar trivas. Är inte ett dugg avundsjuk på rummet, inte det minsta! En annan får jobba från 08 - 21 om dagarna nu medan ni springer runt o har roligt! Ha det så bra o fler bilder! Kramar!