torsdag, november 01, 2007

Nästan som nytt

Gick upp tidigt, trots att jag kände att jag behövde mer sömn, endast för ändamålet att få i ordning alla möbler. Och jag har fejat, putsat, donat, möblerat, dragit kablar, slängt skräp, skurit golv och haft mig. Resultatet blev gott måste jag säga. Det enda som saknas nu är att få upp minst ett par tavlor till och diverse blominköp. Något som jag planerar till helgen. Men så är det ju det här med halloween och allt det där. Är blomsteraffärer öppna ändå? Jag letar ju inte efter en liten sketaffär i Nordstan precis.
Trots att det snart är mitten av torsdagskvällen har jag inte sett veckans avsnitt av Gossip Girl än, så upptagen (och fokuserad, tänka sig) har jag varit! Nästa vecka finns det ju stora möjligheter att få se följande avsnitt näst intill live. Spännande.

Inga kommentarer: