onsdag, oktober 31, 2007

Ny mobil

Fråga mig inte varför, men då familjen varit på besök har det gått någon form av mobil-inflation hos oss. Mamma köpte ny i måndags, bror en ny igår och jag kunde ju inte vara sämre så jag införskaffade mig en ny idag. Tittade på denna redan med mor och efter en sjuk smörig försäljare och råd från Mr. M kunde jag inte låta bli.


Detta innebar dessutom att jag lämnade gamla operatören 3. Av någon anledning känds det inte helt ok, nästan som att jag skulle vara otrogen eller nått. Inte för att 3 är bättre, Telenor sämre men den första känns kanske mer som mig då de varit med i mitt liv såpass lång tid.


Än vet jag inte om mitt beslut att byta operatör, mobilmärke och mobil överhuvudtaget, är helt klockrent. Den är lite krånglig att sätta in sig i men det antar jag beror på att jag inte är van än. Dessutom hoppas jag att räkningen sänks kraftigt. Jaja....den som lever får se. Men den är ju snygg som attan!

Inga kommentarer: