söndag, november 25, 2007

Kent-konsert dag 2

Lite lugnar idag, ändå halvt död efteråt. Började iofs jobba redan halv ett och hade ett pass i kassan innan konserten.
Folket var inte lika hetsiga i dörren som igår men istället regnade det. Fingrarna frös lika förbaskat ändå.
Låtvalet var så mycket bättre idag, mer från den gamla goda tiden. Publiken gjorde även sitt och visade mer entusiasm än igår. Läktarpubliken stod upp under långa tider och det var både handklappning och svängande med armarna. Även idag var 747 så jäkla skön framifrån, haha!
Undra hur den sista konserten imorn blir. Bara för att jag hellre ville se morgondagens istället för idag lär jag hamna låst i garderoben. Fast, jag fick ju ut något av dagen så det kanske är jämt ut.

En sak lärde jag mig när jag kom hem, brända kanelbullar är alltid brända kanelbullar men inget går upp mot sådär varma och mjuka och helt perfekt gräddade kanelbullar.

Inga kommentarer: