torsdag, oktober 04, 2007

Kanelbullens dag

Dagen började segt, det blev tydligen lite drag under galoscherna igår. Men humöret hölls på topp med hjälp av vatten och tredje Gossip Girl-avsnittet. Jag ser framför mig att torsdagar framöver kan bli något av en höjdpunkt.
Under eftermiddagen kom bullbaket igång och två plåtar blev det. Fina till färgen och inte fastnade de i formarna heller. Nu består min frys dock mest av bullar då jag strategiskt försöker äta ur den för att kunna frosta ur den massiva ismängden. Frågan jag ställer mig är vadan detta bullbakande?! Idag är det ju lämpligt, men annars?

Fick en länk av en msn-kompis på ett ytterst sjukt och hemskt videoklipp på hur vissa människor i denna värd behandlar hundar. Det tog mig antagligen inte mer än bara några sekunder innan jag var tvungen att stänga ner, jag klarade det helt enklt inte. Donnie Darko-Mad world som bakgrundsmusik, tåröversvämning med andra ord.

Nu sitter jag på min vanliga plats, ganska rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra de få vakna timmarna av dygnet. Kass tv, ingen spännande bok som lockar och en aning trött på fb. Japp, du läste rätt men jag antar att det är väl där jag hamnar iaf.

Inga kommentarer: