lördag, oktober 06, 2007

Sommarens sista suck

Sicket fint väder det har varit idag då. Man blir på sånt strålande humör. Ändå utnyttjade jag inte tillfället tillräckligt utan sov bort dagen. Hade nämligen öppning kl åtta så när jag väl slutade var jag så trött att ögonen korsades att botemedlet var en eftermiddagstupplur. Enda trista med att sluta tidigt en lördag är att alla andra jobbar tills kvällen, är uppbokade eller bara svåra att få tag på. Alla tre upplevde jag nu ikväll och har således tillbringat den framför diverse tv-filmer i sällskap av ett par kanelbullar.

Bakade igår igen. U va på besök och vi blandade fredagskvällen med kokostoppar, drömmar, vin och Lilla Melodifestivalen. Bjöd pv på godsakerna och vi verkar ha fått godkänt. Mamma och moster var imponerade. Jag kände mig nöjd!

Vad är grejen med detta hysteriska ungdomsvåld som skedde under gårdagen. 16årig kille ligger i koma och 15åring ihjälskjuten då han trakasserat en 19åring. Cheeses!

Skönt med en riktigt seger för Frölunda och IFK verkar äntligen få hem guldet i fotbollsallsvenskan!

Inga kommentarer: