torsdag, augusti 09, 2007

070809

Roligt datum, roligare än den som inträffade för ciruks en månad sedan.
Mina kära vänner, här sitter jag, otroligt trött men otroligt glad och lättad.
Det e klart. Färdigt. Över. Finito.
Jag har gjort som går att göra med projeket här hemifrån, imorgon åker jag (med sälle av Mr. M) till Stockholm och slår in paketet, många hårda knutar på presentsnöret och sedan gräver jag ner det långt, långt ner i marken och går vidare med mitt liv, woohoo!! Imorgon kväll vill jag ha alkohol! Det ska ju nämligen firas, en sådan härlig känsla. Eller blir det tomhet som med V.O.R?
Förstå att jag har arbetat med det här sedan i april och jag har haft ångestfylld tyngd på mina axlar hela sommaren. Nu har jag arbetat ikapp allting på två veckor och snälla J har gett mig förmånen att sluta tidigare och idag fick jag vara ledig. Men så har jag utnyttjat mina lediga stunder med uppgång vid 6.30 varje morgon och minst 2-3 timmars jobb på kvällarna efter Liseberg. Nu förtjänar jag en klapp på axeln, tackar tackar =)

Sen sist har jag även hunnit med lite annat också:

* Middag och utgång med K, hennes vän F samt JE på blixtvisit i stan.
* Fått besök av far och bror. Underbart med lite pappa-mat.
* Sett sista och första avsnittet av Beverly Hills, mitt lockbete på mornarna.
* Haft picknick på gräsmattan utanför Rosa Villan under en rast, fantastiskt skönt att ligga där på en filt, läsa tidningarna, äta en donout och bara njuta av solen.
* Inte sett många regndroppar
* Storhandlat, kanske inte så glammigt, men jag älskar det och det var ett tag sen nu.
* Insett att Brittany Murphy är sjukt porrig
och att jag måste upp vid fyra imorn. Förhoppningsvis lyckas jag sova lite på tåget.

Inga kommentarer: