torsdag, juli 05, 2007

Gossip Girl




OH MY GOD
! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Jag tror jag kommer explodera här och nu. Gossip Girl ska snart börja sändas i USA och jag vill ha hit det till Sverige nu nu nu!! Kanske är jag sen med denna nyhet men ej mindre glad är jag för det. När jag såg trailern började jag nästintill återigen grina. Åh, vad jag vill till New York först och främst. Men åh, vad jag vill se serien nu! Tjejerna som ska spela Blair och Serena kändes klockrena, och Serenas mamma spelas av Kelly Rutherford som var med i Melrose Place. Och vi vet ju alla vad jag tyckte om den serien.
Javisst har jag fått all denna info från Ebbas blogg, ja ibland måste man ju få nått matnyttigt från den bloggen! Tack Ebba för informationen!

Som sagt, blev helt ivrig att komma iväg till NY dessutom. Att få flanera där på gaterna upp och gaterna ner bland rök från marken, taxibilar, skyskrapor, deli's, världens bästa affärer, tjutande uttryckningsfordon, kavajnissar och dofter som är så New York-himelska, hade jag nästan kunnat offrat min vänstra lilltå för just nu. Vill dit nu!
Imorgon ska jag ner till stan för att inhandla de övriga delarna som kommit ut som jag ännu inte läst än. Vad jag vet har det hittills utkommit nio delar i Sverige så jag har lite att läsa igen innan serigen börjar här. Dock läser man ut böckerna på två kvällar om man ger det tid.

Inga kommentarer: