tisdag, juni 05, 2007

Morgonstund har guld i mun

Godmorgon allihop!
Jupp, idag är det tidig uppgång då jag har öppning på jobbet. I vanliga fall brukar man vara två men av någon anledning kommer denna morgonens rutiner skötas av endast mig. Först efter två timmar kommer föreståndaren som idag verkar vara A.
De vanliga öppningarna som jag är van vid har ersatts av mer seriösa uppgifter, bla ingår papperskorgstvätt. Jag vet inte riktigt hur det här ska gå till så det här ska bli ytterst spännande.

Sedan kan jag meddela att jag igår pratade med kontoret i Stockholm och tackade nej till jobberbjudandet jag fick. De två största anledningarna var att jobbet är förlagt just där samt att betalningen är alldeles, alldeles för låg. Ja, det är nästan på gränsen till ett hån. Men nu behöver jag inte tänka mer på det, nu gäller det bara att avsluta Raisio-projektet på allra bästa sätt.

Inga kommentarer: