måndag, juni 04, 2007

Ett sista ord från skolan

Tillsammans med Helga och Cajsa sitter jag nu i verkstan i skolan och raderar/sparar filer och annat gojs som ligger på skolans nätverk. Inte för att jag vet om jag kommer behöva det i framtiden, men man vet ju aldrig.
Det var något ångestladdat att gå av 16-bussen och ta kliven tillbaka till skolhuset härute på Lindholmen kan jag lova.
Klockan börjar närma sig sex-tiden och jag vill verkligen inte sitta här alltför länge. Bakis som jag är efter en fartfylld kväll på trädgårn. Skojig tillställning med många Martini on the Rocks på min balkong innan och tillsammans med AL blev det nostalgitripp tillbaka till 90-talet då vi härjade loss till Solide Harmonie. Någon som minns dem? Även Popsie fick vara med på ett hörn.
Nu väntar jag på att Helga ska överföra sina filer så jag kan åka hem och få vara bakisschleeten så som man ska vara!

Inga kommentarer: