onsdag, maj 02, 2007

Detta flängande hit och dit

Vakna i Göteborg, jobba i Stockholm och slutligen sova i Eskilstuna. Ja, nog är det skönt alltid att detta inte sker varje dag. Det tar på krafterna. Tredje gången på två månader. Och jag är nu helt slutkörd.
Då jag inte fick åka med önskad tåg imorse blev min entré på kontoret väldigt sen. Stämningen var inte på topp när jag kom. Tyvärr kunde jag inte avgöra om de var sura på mig för att jag anlände sent eller för att de var irriterade på varandra. Tror mest på det sena då det blev gratis lunch och alla sura miner var bortblåsta efter maten. Jag ringde ju ändå igår till D för att förklara läget och är det inte ok (kunde väl iofs inte ha gjort något åt det!) så säg det, hur ska jag annars veta?
Skyldkänslorna höll mig kvar längre vilket betydde att jag fick mer gjort. Å andra sidan växer den röda listan på säljstödet så i guess det är ett tecken. Men nu är det ju minst två olika projekt brevid varandra att sköta om, det tar sin lilla tid.
Två veckor kvar, och två dagar kvar denna vecka. Känns skönt men ändå lite läskigt!

Inga kommentarer: