fredag, maj 04, 2007

Damned! I'm hooked

Fan ta dig Karin. Nu sitter jag också där med värsta beroendet av Facebook. Som om det inte vore nog med alla andra sidor jag följer slaviskt. Nu har de växt så till antalet att jag ibland glömmer bort att läsa nyheterna, sidorna jag alltid surfat in på först.
Men nu, helgen kommer väl tillbringas konstant på denna nya sida.
Tur för mig kanske att jag bara känner till MySpace och inte hänger där. Än. Fatta vilket tidsslöseri det skulle vara.
Än är jag ju ung och någonstans vill jag hinna med roliga saker. Inte ruttna framför nått så trivialt (men ändå genialiskt) som en sida som Facebook.
Jag vet inte om denna datoriska uppfinning var så smart egentligen. Allt det har skapat är ju ett beroende som jag för bara några år sen klarade mig så bra utan.
Det är ju trots allt fredagkväll. Kanske borde jag göra något vettigt.
Fan, nu hör jag att mamma precis börjat titta på Dallas. Säsong 6. Vad ska jag ta mig till?

Inga kommentarer: