onsdag, maj 23, 2007

Avfärd

Gårdagen gick inte som planerat vad gäller min storstädning av lägenheten. Det har ju blivit rätt dammigt och skitit sedan jag åkte i december kan man lugnt säga. Men nu är det historia.
Just nu är det full koncentration på dagens äventyr. I sällskap har jag Meffen, Helga, Erica, Cajsa, Jenny och Maria i min lägenhet där vi förfestar inför nattens examensresa. Vart vi ska är ännu hemligt då det är klassen under oss, Event06 som ordnar hela kalasen. Det enda vi vet är att vi ska träffas 15.30 utanför Operan. Vilket borde innebära avresa med båt. Just nu är det bara Meffen som av misstag som vet vart vi ska men vägrar säga, den bitchen, höhö!
Jag återkommer imorn kväll med hela historien. Då har vi även avlagt vår examen.
Skönt ja visst, men ändå himla läskigt!!

Inga kommentarer: