onsdag, april 18, 2007

Framtidsplanerna enligt vissa...

De senaste dagarna, ja alla tre sen i måndags faktiskt, har D pratat på om vår framtid på E för oss. I måndags levererade han det hele med att vi ev. kunde få anställning till hösten då vi ligger högt upp på listan eftersom vi redan kan jobbet. Igår var stilen mer att de kommer ringa om det det behövs och idag levererade han att vi skulle ställa in oss på att komma tillbaka i september.
Då har jag en fråga, när sa jag att jag ville komma tillbaka?
Det är inte helvetet men det skulle krävas mycket för att jag skulle stanna och nej, det är ytterst tveksamt att de kan leverera det. Kanske ska jag inte vara så elak som jag sagt till vissa om samtalet kommer senare till sommaren, men ärlig kommer jag att vara!! Jag vet vad jag kan och vad jag förtjänar. Det är inte något jag kommer kompromissa med inte!!
Men å andra sidan är ju ett av problemen att det är otroligt mycket snack och lite verkstad. Alltså är det dags för Flanet att fixa saltet för det behövs en stor nypa salt just nu!

Inga kommentarer: