onsdag, april 18, 2007

Jatack.com


Idag blev det en snabb afterwork-fika med T och J. Trots att jag var ensam bland killarna på kontoret idag kände jag inget behov av kvinnligt sällskap utan njöt i fulla drag. Eller så berodde min glädje på sällskapet. Hursom var J och jag och tittade på Ipods-tillbehör innan vi fikade loss. Till en början var jag skeptisk till apparaten, men när det gått en stund kom en känsla smygande som inte kan beskrivas på annat sätt än kärlek. Oj vad jag vill ha. Nu tack! Skulle någon ha lite mer pengar över än nödvändigt så kontakta gärna mig så ska jag hjälpa till att spendera.
Idagsläget ligger prisnivån extremt högre än vad som är tillåtet i mina strama ekonomiska ramar. Trots att apparaten funnits på marknaden ett ganska bra tag blir det nog realistiskast att vänta yttligare.
Prylbög javisst, det har jag aldrig förnekat, men jag blir nästan lite rädd för mitt egna begär efter teknikprylar oxå. Var ska jag sluta kan man undra!
En månad kvar på praktiken och även i skolan om någon skulle vilja skänka mig en avslutningsgåva. Tas tacksamt emot!