söndag, mars 11, 2007

Så det kan gå

Det var ju trist att Måns inte kom på en andraplats som jag tippat.
Att The Ark skulle vinna var ju en självklarhet även om jag hellre hade sett dem som två.
Måns verkar ju vara väldigt glad, ja då får väl jag vara glad för hans skull.
Tror att The Ark kan ha en grym chans i Helsinfors, dels för att låten faktiskt är riktigt bra och för att de verkar ha stort stöd ute i Europa, men jag tror samtidigt att de kan skrämma stackars gamla konservativa tanter. Vi får se hur det går.
Själv såg jag ju inte tvsändningen utan hörde allt på en sprakig radio på teatern. Måste säga att det inte var lika kul att bara höra allt, de flesta låtarna kunde jag ju ändå utantill. Nej, det är är ett event man ska se på tv. Inte höra på radion eller se på plats. Det är ett tv-evenemang och då gör man bäst att bänka sig i soffan.

Inga kommentarer: