söndag, mars 11, 2007

I miss u Britney!

Alla vet att jag varit emot Brittans förhållande med K-Fed då jag tycker att han är riktigt äcklig, sliskig och trashy.
Men jag börjar faktiskt tänka att han kanske är hennes räddning idag.
Jag ser hellre att hon mår bättre och klär sig trailer-trash än att hon ligger rakad på ett behandlingshem och försökter ta sitt liv med hjälp av lakan.
Samtidigt kommer tankarna att det kanske var han som gjorde henne som hon är idag.
Det känns jobbigt.
Allt jag vill är att ha tillbaka Brittan som hon var för 3-4 år sen. Snygg, retuscherad och levererandes hit efter hit.
Jag tycker det är så himla tragisk.
Det är uppenbarligen inte lätt att vara så känd och stor som hon var back in the days, jag hoppas att dagens beteende inte är ett resultat av förhållande med K-Fed.
Vad jag jiddrar och svamlar. Vet inte riktigt vad jag vill ha fram här mer än att jag önskar att hon blir bättre. Snart!
Dansgolvet är inte destamma. Jag lovar att inte lägga pengar på blaskor som skriver om henne om det hjälper henne att må bättre. Inte för att just min instats gör skillnad, men ändå själva principen.

Inga kommentarer: