lördag, mars 10, 2007

Finaldag!

Ikväll smäller det.
Jag är lite ledsen att jag inte kommer vara hemma och kan se det direkt på tv'n utan får nöjda mig med att lyssna på spektaklet på en schleeten radio på teatern.
Bror och jag har förberett oss ordentligt genom att införskaffat oss alla finalbidrag.
Eftersom min favort har varit denne hela tiden har jag nu på två dagarn nästintill spelat sönder låten. Men jag lovar att jag fortfarande hejar på sockerbiten.
Han gör sig bäst p årörliga bilder när han sjunger.
Stillbilder, javisst, han är ju söt men att höra honom prata är fruktansvärt.
Jag har så svårt för skåningar!!

Här följer mig topplista:

1. Måns
2. The Ark
3. Sebastian
4. Sonja Aldén
5. Andreas Johnson

Hahaha, skön tripptralltrull-lista det blev.
Det blir sanneligen spännande ikväll.
Goooo Måns

Inga kommentarer: