söndag, februari 04, 2007

Une petite français songeant


Jag tror jag vill lära mig franska. Eller jag vet att jag vill, jag funderar på om jag ska ta en nybörjarkurs i det på Folkan eller ABF (inga kommentarer, merci). Jag är en av få som inte hate fucking france pepole. Nä, jag ska ju skaffa mig en fransos med flott lägenhet på rivieran, eller någonstans i solen iaf, men svart polotröja, basker och baguett under armen. Tänkte att det kanske kunde vara lite schysst att ligga lite på plussidan med språket. Speciellt eftersom de inte är världens mest serviceminded och öppna nationalliteter här i världen.
Än så länge kan jag bara säga; jag är ett badrum, det kommer man ju inte långt på. Kan dessutom uppfattas som ganska knasigt. Vilket jag iofs är, men man kan alltid försöka ge bra intryck.

Inga kommentarer: