söndag, februari 04, 2007

Tyst i luren

Än har inget roligt felstavat sms trillat in i luren från framsidan. Är de fortfarande nyktra?
Istället kom ett från Nives som befann sig på gayklubb. Oväntat! Känner jag henne rätt borde hon fly stället men jag tror att hon stannar kvar när hon upptäcker musiken. Ska blir kul att få en sammanfattning imorn, spännade minst sagt. Uppmanade henne att hångla upp en sminkad fjolla, det vore en syn för ögat.
När jag åkte hem från kvällens trevligaste sällskap, K, tog jag en sväng förbi stan och blev förvånad över de massiva köerna utanför Harrys och Lotus redan 23.15. Men vad vet jag egentligen om denna stad nuförtiden. Att alla går ut tidigt hänger kvar sedan mina glansdagar. Då jag stalkades av stammisar på jobbet...

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha o sen när blev jag anti gay?