fredag, februari 09, 2007

Dagens vinnare

Bild: SERGEY PONOMARE


Även om dagens största vinnare är Anja så har även jag vunnit en tävling idag. Eftersom det inte händer speciellt ofta så är jag extra glad.
Hade lite speciell fredagsfika med marängsvich dagen till ära. M kom på den briljanta idén att vi skulle leka Land och vatten eller vad det heter. Så blev ihopparad med C och vi gick kaxigt segrande ur striden!! Men å andra sidan var vi ju bäst oxå.
Speciellt bokstaven H var vår kopp thé.
Sen att vi vann med bara en poäng över P och A är skitsamma, de hittade ju på en massa bara. Nej, nått sånt skulle aldrig vi hitta på, öööhhh.....
Huvudsaken var ju att vinna över D!

Det var skönt att sätta sig på tåget hem och veta att det är sovmorgon imorn. Bror kom oväntat hem på besök och den senaste tiden har vi spenderat framför Let's Dance mamma och jag. Av mina vanliga favoriter Patrick, Tobbe, Martin och Erika var Tobbe helt klart bäst idag. Än är inte tävlingen avslutad, så vem som åker är fortfarande skrivet i stjärnorna. Personligen är jag extremt trött på Etuna-ambassadören Yvonne, tack och hej, men å andra sidan kan ju inte Lasse dansa någonstans och Harlad är bara stel. Trist att Gbg slås ut, men jag får lägga mitt hopp på Erika då.

Mottot som uttryckts flest gånger denna vecka är; allt är en tävling. Idag passar det lämpligen in.

Inga kommentarer: