fredag, februari 09, 2007

What to do?

Jag vet inte riktigt vad du vill men jag vet vad jag vill!
För mig har vi alltid varit bara kompisar trots dumma saker.
Alla kan ha sina anledningar och jag blev inte sur men nu är jag rätt trött på svajandet fram och tillbaka. Hade det varit något annan hade det inte blivit så här. Olyckan sätter sina spår helt klart även om jag aldrig ångrat orsakerna!
Hursomhelst. Jag har ännu inte ställt mig till ditt meddelande. Just nu ser jag ingen anledning att svara, men vad jag kommer göra i framtiden är oklart. Bryter vi helt har hela det här blivit en grej. Och jag tycker inte om grejer! Å andra sidan kan vi inte hålla på så här. Antingen eller!
Är vi verkligen kompisar? Jag har redan så många och jag vet inte om jag behöver fler, speciellt inte sånna som man inte har kontakt med. Vi kanske ska stanna vid bekanta?
Eller är det så att bara för att du är karl att vi inte ser likadant på situationen?
Mig kvittar det, det gick ju bra innan. Numret är raderat och jag tänker inte skicka fler fylle-sms. Vill du att vi ska fortsätta att vara kompisar får du verkligen bevisa det!

Inga kommentarer: