onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag

Några påstår att det är en speciell dag idag men det har jag inte märkt.

Inget ovanligt på min front.
Några trevliga sms, bästa var från T som skickade ett roligt sms med Beverly Hills-signaturen. Top of the muffin verkligen. Sämsta var från han. Tur att mitt mobilbatteri dog så jag slapp tänka på om jag skulle svara eller inte. Men jag gjorde det nyss ändå. Rätt tråkigt, distans och dissande. Det hade faktiskt varit bättre om han inte hade hört av sig en dag som denna. Nej, han gjorde inte situationen lättare. Av alla dagar men inte idag!!

Svt-lunch med A, C och D. Det var närmaste mat-med-kille-dejt jag kom idag. Hoppades på att det skulle bli en trippeldejt med Ben & Jerry när jag kom hem, men någon har inte tänkt på att även folk i denna håla behöver lite kärlek en dag som denna. Att köpa med det från sthlm var knappast ett alternativ.

Dagens kändis: Susanne Reuter. Rätt coolt så.

Umgicks lite för ovanlighetens skull med A, K och träffade T ytterst snabbt när jag steg av tåget väl i Eskilstuna.

När jag kom hem låg en ros på min säng, från pappa och mamma hade köpt en för dagen speciell bakelse. Lite kärlek har jag runt om mig ändå!

Inga kommentarer: