onsdag, januari 24, 2007

Dagens prioritering: bloggen

Jag har inte åstakommit mycket kreativt eller några offerter idag på jobbet. Började dagen med att sortera säljlistan som planerat, men efter mitt första kundmöte och lunch la jag av att vara ambitiös. Det var helt enkelt en sån dag.
Jo, kundmötet gick bra, trots att vi kom tjugo minuter för sent då D och jag hade skilda uppfattingar om hur verkligheten såg ut jämfört med kartan vi åkte efter.
Lunchen intogs på kontoret och sen la jag av med allt det jag egentligen skulle göra.
Nä, istället sysselsatte jag mig med att läsa diverse bloggar, nyheter, kolla alla femtielva mailkonton jag innehar men framför allt, jag såg till att min kära blogg hamnade på bloggtoppen.se. Allt tack vare underbar assistans från Mr. M. Ännu flera stora tack grabben =)
Än är jag inte riktigt införstodd hur saker på den sajten funkar.

Nu ska jag snart iväg med far för ett par matcher i badminton. Har blivit peppad av mina killar att slå honom idag. Vi får se. Min inställning är att spela så bra som möjligt, inte vinna!
Han har redan packat sin YSL-väska och där står den nu framför dörren och väntar på att vi ska åka. Han är söt min pappa. Han är inte ens medveten om vad det är för typ av bag även fast jag flera gånger förklarade det i lördags.
Själv transporterar jag mina värdesaker i min vanliga Everest. Nothing fancy för min del. Nä man kan ju inte springa omkring med Guccin jämt. Not soo classy. But stylish.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar