fredag, december 08, 2006

Några kändis-kommentarer

Visst är det väldigt coolt att ha snart ha en svensk uppe i rymden, överhuvudtaget att få göra en sån resa, men jag tycker Alex Schulman inlägg på veckans Innelista på stureplan.se är ganska klockren:


"Åk iväg nångång, så vi slipper denna löjliga hysteri. Vet någon över huvud taget vad han ska göra i rymden, bortsett från att byta blöjor på sig själv?"


To die for är ju favoriten Jessica Simpson's klänning. Enkel, egentligen inte så speciell, men ack så snygg. Yes, av någon anledning har jag ju snöat in mig på dessa axellösa klänningar och jag kan inte förklarar varför. Mer än att de är såå fina! Exakt hur bra just denna sitter på J kan man ju dock diskutera. Det beror väl på vad man vill se, så att säga!


Det måste finnas någon därute som Linda Rosing lyssnar på och sov vet om det. Kan inte denna snälla människa ha ett litet samtal på tu man hand, helt ostört, med blondinen från Västerås. Snälla förklara att alla är trötta på henne och att hon borde lyssa på sig själv från föreläsningarna som hon gjorde, back in the days, om utvik, kändiskap och allt vad det nu var och om dess baksidor.
Ok, jag har iofs ingen aning om vad hon egentligen sa, men tanken är ju god så någonstans sa hon säkert nått vettigt.
Men, jag är inte den som är den, vill hon vilka ut sig, fine, men har hon något syfte med det förrutom att vara tillbaka på löpsedlarna. Som hon sagt att hon inte gillar.
Nä, matte har aldrig varit min starka sida så jag förstår verkligen inte denna ekvation. Någon som kan förklara?


Appropå blondiner, Olinda. What's up med henne? Försöker hon kvala in på Daniel Nyhléns C-kändis lista eller? Är hon rädd för att vi ska glömma henne? Jag var glad att jag var på väg att göra det.
Till sist, nått om kära Britney oxå. Jag har välkomnat dig tillbaka förrut. Du är efterlängtad. Och visst tycker jag att det är roligt att du börjat hänga med Paris (men dumpa Lindsay!!) och skapar rubriker med diverse skandaler, men snälla, snälla (!!) fixa lite hits. NU!



Inga kommentarer: