fredag, december 08, 2006

Fortare än jag kan säga Kronofogdemyndigheten...

Känns det som den här veckan har gått.
Det slog mig på tåget hem att jag inte har sett Eskilstuna i dagsljus sedan förra fredagen då jag åkte ner till Göteborg på dagen. Lite skrämmande faktiskt.

Sammanfattningsvis kan man säga att veckan har varit grym! Starten på E har känts bra, jag trivs som attan, killarna är hur trevliga och roliga som helst. De har verkligen fått mig att känna mig välkommen och jag tror att I känner likadant.
Denna dag var något annolunda än tidigare. Samtal på morgonen som vanligt. Åt lunch på TV4, killarnars favorit-span-ställe. Hahah trist att jag valde utsiktsplatsen!
Var med och roddade inför ett event ikväll på em, vår uppgift var att duka allt. Nog gick det bra och fint tycker jag att det blev. För att vara en ganska ovan "dukare".

Jaha, första fredagen hemma, och inte är det mycket till action här inte. Har inte varit aktiv att söka upp något heller men det känns ärligt talat sådär. Visst är jag trött och jag bör verkligen sova länge inatt, men jag hade hellre umgåtts med Chokladhjärtat och Flanet och gjort ingenting känner jag nu. Jag känner ingen större lust att ringa någon här för att styra upp något. Allt är så mycket smidigare hemma då alla kommer till mig istället.
Mamma och pappa är väl inte det allra roligaste sällskap men jag antar att jag har fyra år att ta igen här. På gott och ont. Framför allt har väl min lever gott av att jag är lugn denna helg efter den senaste månadens escapader.
Totalt sysslolös är jag ju som sagt inte dessa lediga dagar. Jag har förhoppningsvis bara tråkigt några få minuter. Återstår att se...

Inga kommentarer: