måndag, december 11, 2006

Min måndag...

Dagens bästa: Trrådlöst internet. Men det är klart att jag inte gillar när anslutningen hackar.
Dagens roligaste: Jag fick ett förslag på att hyra en lägenhet i sthlm. Jag tackade nej.
Dagens tidigaste: Gick upp kl fem i morse. 05.00!! Skulle bla strykar en skjorta
Dagens lunch: Återigen på tv4. Jag och Bengt Magnusson. Vi är så hääär tajta =)
Dagens bästa jobbprestation: Första offerten inlämnad!
Dagens sötaste: Ibzen! Alla kategorier
Dagens göteborgska: Från en som ska med till Dublin. Skönt med lite go dialekt så
Dagens blötaste: Utan tvekan Göteborg och Mölndalsvägen
Dagens översvämning: Har jag hört ryktas om att det är barnområdet på Liseberg
Dagens snällaste: Pappa som kom och hämtade mig utan protest vid tåget
Dagens dricka: Julmust, vad annars?
Dagens summa: Har totalt tagit 5906 kort på två år med min kamera räknade jag ut.
Dagens äventyr: Christer Fuglesand ute i rymden, vem annars?
Dagens kopia: Juciy på Centralen, sthlm. Har vi inte sett det i USA. Jo, Jamba Juice!!
Dagens chaufför: Bror klarade halkan, ett steg närmare körkortet. Grattis!
Dagens samtal: Står mellan Emma, Sofia och Erik och Luftfartsverket Arlanda
Dagens behov: Konstant kissnödig
Dagens kaffe: Vanilj latte från Coffee Cup
Dagens färger på kläderna: Svart och rosa. Förvånad någon?
Dagens tekniska under: Överföring mellan mobil-dator
Dagens msn: Leonie från autralien
Dagens tänkta mail: till tysken från New York
Dagens tröttaste: måste vara jag, utan tvekan. Dags att sova. Ska upp snart igen!


Godnatt!

18 dagar mina vänner! 18 dagar!!

Inga kommentarer: