tisdag, december 26, 2006

Home sweet home

Hem jag, tåget visade sig komma in för tidigt. Vem hade kunnat ana?
Fast taxikön var hysteriskt lång och det kom få bilar för att minska den.
Brevhögen bestod endast av några reklamtidningar och en hög räkningar precis som jag trott. Deprimerande.
Blommorna var inte vackra att titta på längre. Tror Chokladhjärtat inte heller är begåvad med de mest gröna fingrarna.
Hoppade direkt i sängen och kände känslan av att kunna sträcka ut sig, åt alla håll och kanter.
Visst lukade det en aning instängt men jag blev van efter en minut.
Hade förväntat mig mer stök efter bror och hans entourage som var här förra veckan, men det var ok.
Tyvärr såg det orent ut, då menar jag mer dammigt och orena spegelglas, men det är inget de kan klandras för. Det sket jag nog i när jag städade innan jag åkte.
Har hunnit packat upp väskan men sen fastnade jag framför 45 Minuter och Persbrant-intervjun. Satt och funderade på om han är het eller inte. Beslutsångest. Tror att jag kom fram till att han faktiskt är så.
Hittade en oskyddat nätverk att kapa för mitt trådlösa surfande. Fantastiskt. Är rädd att jag kommer utnyttja det i sängen och bli förlamad av att ligga där och surfa/spela/maila och allt annat som bara är tisfördriv på datorn.

Som du märker blev det väldigt dåligt med öl. Stan kändes öde när jag åkte igenom den på väg hem, och just nu känns det rätt bra att chilla hemma.

3 dagar kvar mina vänner!! 3 dagar...

Inga kommentarer: