söndag, december 24, 2006

Godnatt!

Nu börjar det bli dags även för mig att lägga mig. Jag känner på mig att mina sista vakna minuter denna dag kommer tillbringas med näsan i boken jag längtat efter och väl fick av tomten. Det betyder att jag mentalt kommer vara någon annanstans och ev okontaktbar. Delar ju rum med bror nu när båda är hemma, han kommer bli sur på mitt osociala sätt.

Då vill jag bara meddela att det nu är fem dagar kvar, ja man kan ju nästan säga fyra.
Så här dags om en vecka kommer vi nog alla må. Då är det ju nästan ett nytt år. Mange fyller ju 25 och jag kan smått börja kalla mig tjugofem själv. Fast jag kanske börjar bli så gammal att jag vidbehåller min rätta ålder in i det längsta och snart står jag där och ljuger om den. Skulle vara en syn det!

5 dagar kvar mina vänner!! 5 dagar...

Inga kommentarer: