måndag, december 25, 2006

Förklaring

Så hemskt är det inte.
Men det är jobbigt att folk inte förstår vad jag känner. Eller kan acceptera det.
Jag har det rätt bra här hemma när alla andra är ute och roar sig.
Visst är jag nyfiken på vad jag missar, men som jag skrev innan tror jag inte det är mycket.
Här hemma är det lek med Ibzen, My Fair Lady, boken och en påse nappar och massa julmust som är kvällens entertainment. Och det är faktiskt inte så farligt som det låter.
Det enda som gnager en aning är att jag kanske skulle gått ut iaf.
Visst det är inte försent än.
Men om jag väl bestämmer mig för att göra så kommer känslan att jag vill stanna hemma komma tillbaka.
Så det är lika bra att sätta sig i fotöljen, hälla upp mer julmust och öppna boken igen!!
Det kommer fler juldagar, utgångar, kvällar med vännerna och kraftigt överförfriskade stunder.
Jag vill inte tänka på hur det kommer vara om en vecka.
Vissa jag känner satsar väl på en tre veckorsfylla, haha.

4 dagar kvar mina vänner!! 4 dagar...

Inga kommentarer: