onsdag, november 08, 2006

Tribute

Om mindre än tolv timmar är det dags för min kära klasskompis Helga att flyga västerut för att praktisera på Antony Todd Inc. Vi snackar alltså om the Big Appel. Har redan tjatat om hur avis jag är så nu blir det inget mer med det!

Jag kommer sakna denna underbara söta, rara och genomsnälla människa som har varit något av det största stödet för Meffen och mig under Guldläge-projektet. Utan henne hade tiden blivit så mycket jobbigare.

Här kommer några av de bilder från igår. Jag vet att jag antagligen kommer bli strypt av henne, men med tankte pä att vi inte kommer träffas förrän i slutet av januari senast, tar jag risken. Sorry gumman!!















Ha det nu så himla skoj over there!! // Ditt #1 fan

Som sagt, jag kommer inte sakna dig eftersom jag ofta kommer tänka på dig =)
Glöm inte att blogga. Annars måste jag mailbomba dig....

Inga kommentarer: