onsdag, november 08, 2006

Viktor&Rolf for HM

Hjälp!
Detta hade jag ju inte förväntat mig. Gosh vilka snygga kläder Viktor & Rolf har designat för HM!! Jag blir sugen på allt på HM's hemsida. Kläderna kändes verkligen mig. Men jag kommer aldrig vara i stan kl 10 imorn för att rusa in och panikköpa något när affärerna öppnar. Finns det kvar plagg senare under dagen eller om några dagar slår jag kanske till.
Men jag känner begäret i ha-tarmen...



Ok, att det är Sofi Fahrman som är modellen är ju inte det som är grejen utan denna oerhört söta trenchcoaten. Jag befarar precis som Sofi att man kommer se många exemplar av den på stan. Inte lika roligt kanske...




Brudklänningen är verkligen hur söt 0om helst. Men jag har inga planer på att gifta mig så jag tänker inte ens fundera. Fast beundra kan man alltid göra...

Inga kommentarer: