tisdag, november 14, 2006

Jakten fortsätter

Och jag har fått tag i några. Vi får se vad det ger för resultat. Känns bra att jag kom upp tidigt i morse efter gårdagens vindrickande. Kände mig lite snurrig när jag la mig. Hm… citat: ”Kan inte folk förstå att jag har slutat dricka på vardagar”, eller vad säger du Daniel! Undantaget som bekräftar regeln. Ett ordspråk som jag inte helt förstår om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag ringa vidare. Ska till Liseberg ikväll. Det hade jag totalt glömt bort. Vilket betyder att lediga helger ev. är över. Det fattade jag inte nu i helgen, men skulle så vara fallet avslutade jag det bra iaf. Måste kolla mitt schema för denna helg. Planen var ju att åka till Stockholm-Eskilstuna. Har tandläkartid på fredag. Jag är lite nervös inför det. Känner någon form av hål i en tand, minst. Här kommer det att ryka pengar. Trist…

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej Marika!

Gud, vad kul att hitta din blogg! Här ska jag allt titta in med jämna mellanrum och fnissa åt roligt lisebergsskvaller och ta del av din frispråkighet som jag upptäckte i somras ;-)

Förresten så ska jag till tandläkaren imon. Tur att semesterersättningen även dyker upp då...

Kram Hanna