onsdag, november 29, 2006

Full fart framåt

För första gången så länge jag kan minnas kom jag upp på en gång så fort mobilen lät i morse. Kanske för att jag visst hur viktigt det var att boka en sista minuten-biljett tills imorn. Fick tag i en, men till ett mycket högre pris än vad jag väntade mig. Kanske beror det på att jag nu ska mot Sthlm och inte Etuna.

Självklart gick jag och la mig igen, trots att jag ändå kände mig lite pigg när väl biljetten var bokad. Hade jag varit vaken vet jag inte hur mycket jag hade fått gjort och kanske varit stendöd nu.

Vaknade senare återigen av mobilen men när jag väl var uppe kom jag igång förvånandsvärt fort. Fram tills nu har jag sorterat hela den rena tvätten, läst igenom massa gamla GP, ringt några viktiga samtal, bäddat och torkat i sovrummet. Som grädden på moset lyckades jag översvämma halva badrummet samtidigt som jag pratade med Milla om väldigt viktiga saker. Eller så var det kanske därför. Nu är jag lite rädd för att min hårblås är vattenskadad, många andra saker är det garanterat. Tyvärr sög inte moppen upp allt vatten jag hade hoppats på. Men jag löser det här, jag!

Måste fortspätta att diska, planera ut ev packning för hemflyttning, äta, fixa ordning mig, slänga sopor, panta flaskor, se till att få ut all bonus från alla kvitton mamma fick från NK i lördags, köpa nya hörlurar till min MP3, inhandla inflyttningspresent till Gött och åka vidare till henne. Som du märker har jag fullt upp under mina lediga dagar. Kan verkligen inte tänka mig roligare saker att göra, hehe.

Skrev jag att jag åker redan 6.00 imorgon? Hu, vill inte tänka på när jag måste gå upp. Nej, det blir ingen Nivå för min del ikväll. Trist, jag hade sett fram emot det. En annan onsdag…

Inga kommentarer: