söndag, juli 02, 2006

Förfest hos OA

Skriver nu ifrån Karins dator. Hon duschar medans jag sitter här och försöker bränna till sommarens kanon-hit-skiva. Men det går väl sådär måste jag säga. Om en liten stund kommer det massa roliga männsikor som e sugna på förfest innan knvällens stundande Lisse-fest.

Robbie e i stan, ryktet gick att han ev. skulle titta förbi parken igår. Vem försöker de lura?
Det var min sista försäsongsdag på parkvård igår. Längtar längtar till kassan. Om nån nu har missat det! Och imorn börjar det =)

Tillbaka till förfesten. Har varit och inhandlat citroner till de smarriga sommardrinkarna jag och Karin tänkt dricka. Mums!
Tänk om min hårddisk bara vill funka på denna dator så vi kan få lite nice musik oxå! Like best ever!!
Tänk oxå om det blir utdeling ikväll på festen. Lyckan skulle vara total!

Inga kommentarer: