torsdag, november 04, 2010

Tvtorsdag

Torsdag betyder tvkväll. Om inget socialt engagemang står på schemat. Men jag börjar ifrågasätta mina val. För det första. Torsdag med Paradise Hotel betyder ju parcermoni, men ärligt - vad är det för tomtar (för att dra Paradise-paraleller) som är med i år. Otroligt tråkiga människor. Förra året var det ju kul. De var snygga. Det var intriger. Så egentligen är inte ens parcermonierna i år jättespännande. Jag antar jag fortfarande tittar för att jag håller hoppet vid liv att något kul ska hända. I år är behållningen nästan enkom Alex Schulman. Är det bara jag som tycker karln har gått och blivit snygg?

Nu premiäravsnittet av Ladies på Östermalm. Som totalsågas sönder av reklam. Tittar sällan på Tv4+, är denna kanal värre än vanliga fyran?
Kanske är damerna tråkigare tv-material än föregångarna från USA, men kanske vettigare? Svårt att avgöra efter så många reklampauser. Men dessa utstrålar ändå mer ödmjukhet. Fast det är klart, just ödmjukhet är väl inget man förknippar med Amerika.

Klockan nio äntligen dags för Lyxfällan. Det kan väl ändå inte gå fel? Detta underbara program!


Inga kommentarer: