fredag, november 05, 2010

Narcissismen inom mig har vaknat

Kära läsare. Jag är oförmögen att i ord beskriva hur jäkla nöjd jag är efter dagens frisörbesök. Inga bilder jag tar gör färgen rättvis. Ni får helt enkelt lita på mitt ord!
Jag blev så blond! Inte hej-jag-springer-på-Stureplan-med-mina-sillisar-år-2002 utan liksom varmare. Ingen utväxt så långt ett öga kan nå. Och finaste frisyren blåstes till, utan att ens ha klippt ett enda hårstrå! Bästa frisören Josefine kommer jag verkligen besöka igen. Det här var så värt alla hårt ihoparbetande ören! De kan tydligen sina saker här i Stockholm! Hela spårvagnsresan hem kunde jag inte göra annat än att titta på mig själv i fönstret och beundra mitt fina, fina hår!

Och det näst bästa, som jag får njuta av hela kvällen, är naturligtvis hur gott håret luktar av alla produkter som används!

Inga kommentarer: