torsdag, november 18, 2010

In a relationship with an Ajfån!

Vilken kväll det blev igår. Efter att ha fått hem iphonen var jag helt exalterad. Hög puls, kunde inte tänka klart och allt jag ville var att älska med telefonen kvällen lång. Vilket jag gjorde. Inte bokstavligt talat dock. Ingen oro behövs. Det känns som att jag fått tillbaka livet lite grann, hur galet jag än hör hur det låter. Att vi gör oss så beroende av en teknisk pryl. Galet egentligen.

Denna gång var jag faktiskt mer lycklig än när jag fick den första gången. Då visste jag inte riktigt vad jag kunde vänta mig av den, nu visste jag vad jag missat i två hela månader. Ja, jag kommer nog inhandla både band och skal till denna för att undvika att vi skiljs åt igen. Jag och min ajfåååån.

På ett sätt kunde jag relatera till hur prins William kände när han var på den där Kenya-semestern och höll hårt i väskan med ringen Kate så småning om fick när jag själv vandrade de få stegen hem med det värdefulla i min väska. Sova kunde jag inte heller göra, förrän sent, sent.

Inga kommentarer: