torsdag, november 18, 2010

Göteborg - du fattas mig!

Nackdelen med gårdagens glädje resulterade som sagt i för lite sömn. Idag har jag varit ett mindre vrak, immunförsvaret har börjat ge vika och jag känner sjukdom knacka på dörren. Ont i huvudet, illamående och känslan av konstant kyla är dagens känslor. Vilket naturligtvis påverkar hela mig och jag hamnade i någon form av svacka känslomässigt. Mörker och kalla vindar såhär års har vanligtvis betytt julmarknad, något som jag i år inte är delaktig i. Saknaden och känslan av att missa något, alla människor jag tycker om, livet jag inte längre lever blev för stor, kvällen har inneburit grotesk hemlängtan. Reklammusik på tv fick mig att bryta ihop totalt. Corney låt men så stark minnesmässigt. Tur att jag planerade att åka hem just denna helg och att om jag sover några timmar längre inatt kommer jag vara på banan som vanligt imorgon. Än finns det hopp om livet!

Inga kommentarer: