onsdag, oktober 20, 2010

En medioker dag mitt i veckan...

Den senaste tiden, ja enda sedan jag lämnade västkusten, har min mail utsatt mina kontakter för diverse spamningar. Detta är naturligtvis inget jag gjort eller kunnat påverka. Jag gjorde som jag blev tillsagd, bytte lösenord och sen trodde jag allt var frid och fröjd. Då blev jag utslängd från hotmail och även msn. Jättekul. Verkligen. Men efter lite gnäll, skäll och en liten, liten tår lyckades allt lösa sig idag. Vilken lättnad. Att börja om från scratch med helt nytt konto kändes sådär. Inga kontakter, ingen som hör av sig då de inte har min adress och så vidare kändes som höjden av ensamhet. Men nu är jag fit for fight.


Detta var alltså dagens höjdpunkt. Inte mycket action uppenbarligen, men humöret har varit ganska på topp, saker har blivit gjorda och såhär mitt i veckan blev det lite lösgodis-lyx. Nu väntar jag på Kungarna av Tylösand. Såg igenom tidigare sända avsnitt i helgen, nu är jag fast. Kvalité? Det behöver jag nog inte ens svara på...

Åh, gud vad booring jag låter idag. Vi säger god natt och hoppas på lite flärd imorgon istället!

Inga kommentarer: