tisdag, mars 30, 2010

Present all the way from Amerikattt

Här hemma går livet mest på halvfart, får lite saker gjorda, tar lite rast, fortsätter pyssla, lite rast och så vidare. Har påbörjat årets stora vårstädning lite smått, men det har varit mer rast kanske än pyssel. Så här långt har jag rensat ut garderoben och herre min skapare vilken plats jag fått. Klädshopping snarast yes indeed.

Var idag på jobbet för medarbetarsamtal och skönt nog fick jag mycket beröm. Strålande!
Mitt i schemapratat kom DN och med sig hade han en present från sin USA-resa. Mer läppbalsam - wohoo! Tre till till min Chap Stick-samling som nu nuddar på kanske 25-26 st. De här med fruktiga smaker, jag tror Triple Tropical kan bli en framtida favorit. En mycket trevlig present och en riktigt snäll omtanke. Om jag inte sa det tillräckligt då så säger jag det igen; tack!

Nu blir det till att kolla över schemat ännu en gång och stansa in alla uppgifter i kalendern.


Inga kommentarer: