söndag, januari 03, 2010

Godnatt världen!

Klockan har precis slagit morgon för de flesta "vanliga" människor men jag har fortfarande inte lagt mig än. Har istället tillbringat natten med en tur & returresa till Stockholm för att lämna av bror på Arlanda. Den lilla skiten åker redan tillbaka till värmen i Kalifornien. Gissa om jag tjatade mycket om att få bli nerpackad i väskan och följa med. Men nej! Jag får stanna kvar i den -15 gradiga svenska vintervärlden istället. Hade jag inte haft RG på torsdag att längta så till hade jag antaglig blivit knäpp av avundsjuka. Men först - sova, även om det blir hele dan!

Brors tre bestående citat under hemma-vistelsen: "Äh, det är sånt som händer!", "D e Berra här, var e Gurra? Var E Gurra?" & "Jag kommer på ryggen"...hahahaha!

1 kommentar:

karolina sa...

jaha, du är mickes syster :) som har varit och hälsat på i pojkarnas lägenhet i Mountain View? Eller de kanske är helt fel? :D Kul!